Hela poängen i att beskriva dagens klädsel är för att få en bättre bild i hur jag kände min på tunnelbanan på väg till jobbet. Som sagt, solen sken, det var och är fortfarande rätt så skönt ute (det kommer nog även att bli varmare) och folk har fortfarande vinterkläder på sig! Det kanske är jag som är konstig som redan invigt sommarkläderna. Men å andra sidan så tänker jag att hade jag haft på mig en duffel, underställ och … ja, vinterkläder i största allmänhet så hade jag dött av värme.
Jag menar, nu har jag t.o.m. ett bi som surar utanför mitt fönster…vad är det om inte ett sommartecken?!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar