tisdag 26 juni 2012

Slask! Slask!

Ibland kan man ju tycka att man har haft en rätt så hård uppväxt, men jag skulle nog säga att jag har haft det riktigt bra. Men viss uppfostran lämnar sina spår. Jag menar absolut inte att det behöver vara något negatvit, snarare tvärtom. Fortfarande är det ju jag som tycker detta och att det borde vara allmänt accepterat och uppfattat. Nämligen slaskandet! Slaskandet och öppna munnar. Jag tål varken att se eller höra det. Det beror mest troligt på att jag blev tillsagd att inte göra det när jag var mindre.Tänk er någon som tuggar på ett tuggummi, håller ni inte med?! Visst är det irriterande!?