Ofta när man redan hunnit gjort sina planer för sommaren så dyker det upp nya saker, eller andra saker man kanske också vill gå på. Men det är ju vida känt att man inte kan dela på sig. Tänk om det hade varit möjligt?! Det är väl så det är att tillhöra en generation som "lider" av FOMO!
Men varför hålla sig fast vid det. Det är väl bara att inse att man gör det, spela på det och faktiskt hinna med så mycket man kan och orkar. Första etappen blir Spanien. Det blir nog bra med lite vila och utomlandsvistelse för att ladda upp inför kommande etapper under sommaren 2012.




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar